2024-03-29T05:34:44Z
https://soar-ir.repo.nii.ac.jp/oai
oai:soar-ir.repo.nii.ac.jp:00002311
2022-12-14T03:49:29Z
150:152:268:272
Teaching in a Crisis and in the Ordinary: Knowledge and Acknowledgement in Teacher Education
危機にあって教えるということ・日常において教えるということ : 知識と受諾の教師教育
TAKAYANAGI, Mitsutoshi
Cavell
knowledge
acknowledgement
teacher education
voice
Article
信州大学教育学部研究論集 5: 29-41(2012)
信州大学教育学部
2012-03-31
eng
departmental bulletin paper
VoR
https://doi.org/10.50928/0000002311
http://hdl.handle.net/10091/15777
https://soar-ir.repo.nii.ac.jp/records/2311
10.50928/0000002311
1883-9339
AA12417605
信州大学教育学部研究論集
5
29
41
https://soar-ir.repo.nii.ac.jp/record/2311/files/EducationR05-03.pdf
application/pdf
705.3 kB
2015-09-24