2024-03-28T17:40:58Z
https://soar-ir.repo.nii.ac.jp/oai
oai:soar-ir.repo.nii.ac.jp:02000006
2022-12-14T04:38:18Z
150:152:268:1616128449727
スクール・コミュニティにおける「子どもの育ち」と「コミュニティの豊かさ」をつなぐ一体的好循環の検討-ブレッケ(スウェーデン)とレッジョ・エミリア(イタリア)に学ぶまちづくり-
A Virtuous Cycle Linking "Child Development" and "Community Enrichment" in School Communities: Town Planning Learned from Bräcke (Sweden) and Reggio Emilia (Italy)
青木, 一
勝山, 優子
ブレッケ
レッジョ・エミリア
スクール・コミュニティ
まちづくり
幸福(well-being)
Article
信州大学教育学部研究論集 15: 50-64(2021)
信州大学教育学部
2021-03-31
jpn
departmental bulletin paper
VoR
https://doi.org/10.50928/0002000006
http://hdl.handle.net/10091/0002000006
https://soar-ir.repo.nii.ac.jp/records/2000006
10.50928/0002000006
2188-5265
信州大学教育学部研究論集
15
50
64
https://soar-ir.repo.nii.ac.jp/record/2000006/files/vol.15_2-1.pdf
application/pdf
1.3 MB
2021-04-22
2021-03-31