2024-03-29T15:10:21Z
https://soar-ir.repo.nii.ac.jp/oai
oai:soar-ir.repo.nii.ac.jp:02001375
2023-03-31T02:48:41Z
150:152:268:1678410466384
観察・実験の結果を演繹できる情報の有無が観察・実験に対する感情に及ぼす影響 -中学2年生の「質量保存の法則」の実験を事例として-
The Influence of Presence or Absence of Information to Deduce Results of Observations or Experiments on Feelings about Observations or Experiments: Focusing on Lessons about “The Law of Conservation of Mass” in the Eighth Grade
植原, 俊晴
演繹情報
感情
観察・実験
定量テキスト分析
質量保存の法則
Article
信州大学教育学部研究論集 17 : 1-14, (2023)
信州大学教育学部
2023-03-31
jpn
departmental bulletin paper
VoR
https://doi.org/10.50928/0002001375
http://hdl.handle.net/10091/0002001375
https://soar-ir.repo.nii.ac.jp/records/2001375
10.50928/0002001375
2188-5265
信州大学教育学部研究論集
17
1
14
https://soar-ir.repo.nii.ac.jp/record/2001375/files/Vol.17_1-1.pdf
application/pdf