@phdthesis{oai:soar-ir.repo.nii.ac.jp:00018023, author = {大島, 弘美}, month = {Mar}, note = {この博士論文は、次の学術雑誌論文を一部に使用しています。 / INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC RESEARCH. 4(11):13-16 (2015), Thesis, 大島 弘美. An empirical study of formal English lessons using visual resources for seventh graders in the Japanese inclusive education classroom - towards next generation English learning materials with ICT -(視覚的リソースによるインクルーシブ教育を意識した中学1年生向け正課授業での英語科教育法に関する実証的研究-次世代の英語科ICT教材の実現に向けて-). 信州大学, 2015, 博士論文. 博士(学術), 乙第44号, 平成28年03月20日授与.}, school = {信州大学(Shinshu university)}, title = {An empirical study of formal English lessons using visual resources for seventh graders in the Japanese inclusive education classroom - towards next generation English learning materials with ICT -(視覚的リソースによるインクルーシブ教育を意識した中学1年生向け正課授業での英語科教育法に関する実証的研究-次世代の英語科ICT教材の実現に向けて-)}, year = {2016} }