WEKO3
アイテム
Lessons learnt from the Marketing Strategy of Swatch : Watch in 1980s
http://hdl.handle.net/10091/18209
http://hdl.handle.net/10091/18209fdeaeecd-5597-428f-8bd6-5b38a180a3ec
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2015-04-08 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Lessons learnt from the Marketing Strategy of Swatch : Watch in 1980s | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | fashion, global marketing, new product development, product lifecycle, technology | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
Lim, Young-Mi
× Lim, Young-Mi
|
|||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 信州大学人文社会科学研究会 | |||||||
引用 | ||||||||
内容記述 | 信州大学人文社会科学研究 9: 65-72(2015) | |||||||
書誌情報 |
信州大学人文社会科学研究 巻 9, p. 65-72, 発行日 2015-03-28 |
|||||||
資源タイプ(コンテンツの種類) | ||||||||
内容記述 | Article | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 1881-7858 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA12207624 | |||||||
出版タイプ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |